Про запобігання поширенню на території Київської області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

by hostwx

    1. КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
    2. РОЗПОРЯДЖЕННЯ

від 22 червня 2020 р. Київ № 294

Про запобігання поширенню на території Київської області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2

Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації», «Про захист населення від інфекційних хвороб», постанов Кабінету Міністрів від
20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 29 травня 2020 року № 424, від
03 червня 2020 року № 435, від 12 червня 2020 року № 477, від 12 червня
2020 року № 480, від 17 червня 2020 року № 500), рішень позачергового засідання Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайної ситуації від 13 червня 2020 року (протокол № 10), від 16 червня 2020 року (протокол № 11), рішень Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 22 травня
2020 року № 15, від 25 травня 2020 року № 16, від 29 травня 2020 року № 17, від 04 липня 2020 року № 18, від 19 червня 2020 року № 19 та з метою запобігання поширенню на території Київської області гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2:

1. Керівникам структурних підрозділів облдержадміністрації, головам районних державних адміністрацій, міським головам (міст обласного значення), сільським, селищним, міським головам об’єднаних територіальних громад, керівникам Головного управління ДСНС України у Київській області, Головного управління Національної поліції в Київській області, Управління патрульної поліції у Київській області Департаменту патрульної поліції Національної поліції України, Головного управління Держпраці у Київській

2

області, Головного управління Держпродспоживслужби у Київській області, Державної установи «Київський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» забезпечити організацію виконання та контроль за дотриманням на території Київської області вимог постанов Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 «Про встановлення карантину з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 29 травня 2020 року № 424, від
03 червня 2020 року № 435, від 12 червня 2020 року № 477, від 12 червня
2020 року № 480, від 17 червня 2020 року № 500), відповідно до яких до
31 липня 2020 року установлено карантин та:

1.1. на період дії карантину заборонено:

1) перебування в громадських будинках і спорудах, громадському транспорті без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно;

2) перебування на вулицях без документів, що посвідчують особу, підтверджують громадянство чи її спеціальний статус;

3) самовільно залишати місця самоізоляції, обсервації;

4) відвідування закладів освіти її здобувачами в групах більше 10 осіб, крім участі у державній підсумковій атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, зовнішньому незалежному оцінюванні, вступних випробуваннях, єдиному вступному іспиті з іноземної мови, єдиному фаховому вступному випробуванні, атестації у формі тестових екзаменів ліцензійних інтегрованих іспитів “КРОК”, а також здійснення підтвердження кваліфікації моряків, проведення підготовки моряків, членів екіпажів торговельних суден, зокрема тих, що здійснюють плавання внутрішніми водними шляхами України, та проведення підготовки судноводіїв малих/маломірних суден;

5) проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів за участю більше однієї особи на 5 кв. метрів площі будівлі або території (якщо захід проводиться на відкритому повітрі), де проводиться захід. Організатор заходу відповідальний за дотримання фізичної дистанції між учасниками не менше ніж 1,5 метра;

6) діяльність дитячих закладів оздоровлення та відпочинку;

7) здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень автомобільним транспортом, зокрема пасажирських перевезень на міських автобусних маршрутах у режимі маршрутного таксі, в електричному (тролейбус), залізничному транспорті, у міському, приміському, міжміському, внутрішньообласному та міжобласному сполученні, в кількості більше ніж

3

кількість місць для сидіння, що передбачена технічною характеристикою транспортного засобу, визначена в реєстраційних документах на цей транспортний засіб. Перевізник несе відповідальність за забезпечення водіїв засобами індивідуального захисту, зокрема респіраторами або захисними масками, та контроль використання засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок пасажирами під час перевезення;

8) постачальникам електричної енергії, операторам систем розподілу електричної енергії здійснювати відключення та обмеження нижче технологічного мінімуму споживання електричної енергії підприємств централізованого водопостачання та водовідведення незалежно від форми власності;

9) постачальникам природного газу здійснювати припинення постачання природного газу виробникам теплової та електричної енергії (припинення забезпечення споживача необхідними підтвердженими обсягами природного газу, неподання оператору газотранспортної системи номінацій/реномінацій на транспортування природного газу для задоволення потреб споживачів, зменшення періоду постачання в інформаційній платформі оператора газотранспортної системи та/або надсилання доручень на припинення (обмеження) транспортування/ розподілу природного газу для споживачів або припинення газопостачання) незалежно від форми власності;

10) відвідування установ і закладів соціального захисту, в яких тимчасово або постійно проживають/перебувають громадяни похилого віку, ветерани війни і праці, особи з інвалідністю, особи із стійкими інтелектуальними або психічними порушеннями, установ і закладів, що надають соціальні послуги сім’ям/особам у складних життєвих обставинах, крім установ і закладів, які надають соціальні послуги екстрено (кризово);

11) відвідування пунктів тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, та пунктів тимчасового розміщення біженців, крім осіб, які надають правову допомогу особам, які перебувають у таких пунктах;

12) перетин державного кордону іноземцями та особами без громадянства (крім іноземців, осіб без громадянства, які постійно проживають на території України, та осіб, яких визнано біженцями, або осіб, які потребують додаткового захисту) без наявного поліса (свідоцтва, сертифіката) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією. Особі, у якої відсутній поліс (свідоцтво, сертифікат) страхування витрат, пов’язаних з лікуванням COVID-19, обсервацією, уповноваженою службовою особою підрозділу охорони державного кордону відмовляється у перетинанні державного кордону в порядку, визначеному статтею 14 Закону України «Про прикордонний контроль»;

4

1.2. установлено, що на період дії карантину робота розпочинається:

– в органах виконавчої влади, інших державних органах, органах місцевого самоврядування о 8 годині;

– у центрах надання адміністративних послуг, органах соціального захисту населення, територіальних органах Пенсійного фонду України о 10 годині;

1.3. рекомендовано:

1.3.1. органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності забезпечити на період дії карантину з метою обмеження скупчення громадян в транспорті та на шляхах прямування на роботу/з роботи застосування там, де це можливо, гнучкого режиму робочого часу, який, зокрема передбачає різний час початку і закінчення роботи для різних категорій працівників, дистанційну (надомну) роботу;

1.3.2. суб’єктам господарювання на період дії карантину внести (у разі необхідності) зміни до режимів їх роботи з метою встановлення початку роботи о 9, 10 чи більш пізній годині. Зокрема, встановити початок роботи о 10 або більш пізній годині суб’єктам господарювання, які провадять свою діяльність у таких видах економічної діяльності:

оптова та роздрібна торгівля;

ремонт автотранспортних засобів і мотоциклів;

поштова та кур’єрська діяльність;

тимчасове розміщування та організація харчування;

страхова діяльність;

освіта;

надання соціальної допомоги;

мистецтво, спорт, розваги та відпочинок;

1.3.3. органам місцевого самоврядування розробити (скорегувати) маршрути руху громадського транспорту з урахуванням змінених графіків роботи підприємств, установ, організацій для забезпечення можливості переміщення працівників на роботу/з роботи.

2. Райдержадміністраціям, міськвиконкомам (міст обласного значення), виконавчим комітетам сільських, селищних, міських рад об’єднаних територіальних громад, в межах компетенції, застосовувати протиепідемічні заходи, що визначаються постановою Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 (із змінами), а також заходи, що додатково встановлені органами державної влади та органами місцевого самоврядування в межах компетенції.

5

3. Київській обласній комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій:

3.1. у разі значного погіршення протиепідемічної ситуації запроваджувати на території Київської області посилення протиепідемічних заходів. Значним погіршенням протиепідемічної ситуації у зв’язку із поширенням COVID-19 вважається наявність однієї з ознак, визначених відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 (зі змінами);

3.2. у разі відповідності епідемічної ситуації в області ознакам для посилення протиепідемічних заходів протягом трьох днів поспіль зібратися на позачергове засідання комісії для прийняття рішення про посилення протиепідемічних заходів з урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в області;

3.3. врахувати, що:

3.3.1. посилення протиепідемічних заходів застосовується та припиняється на території області на підставі рішення регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, яке приймається за поданням головного державного санітарного лікаря області, з урахуванням оцінки епідемічної ситуації та наявності у регіоні ознак для посилення протиепідемічних заходів відповідно до відомостей, опублікованих на офіційному вебсайті Міністерства охорони здоров’я;

3.3.2. особливості діяльності та обмеження можуть встановлюватися за поданням головного державного санітарного лікаря області щодо:

проведення масових (культурних, розважальних, спортивних, соціальних, релігійних, рекламних та інших) заходів;

діяльності закладів, що надають послуги з розміщення;

здійснення регулярних та нерегулярних пасажирських перевезень у міському, приміському, міжміському внутрішньообласному та міжобласному сполученні;

відвідування закладів дошкільної освіти;

роботи закладів фізичної культури і спорту, спортивних залів, фітнес-центрів, закладів культури;

діяльності закладів харчування;

3.3.3. рішення про посилення протиепідемічних заходів може бути відмінено не раніше ніж через сім днів з дня його прийняття з урахуванням результатів оцінки поточної епідемічної ситуації в області.

4. Головному управлінню Національної поліції в Київській області:

забезпечити охорону публічної (громадської) безпеки і порядку на прилеглій території до об’єктів госпіталізації осіб, хворих на COVID-19, обсервації;

6

забезпечити в межах компетенції контроль за дотриманням обсервації, самоізоляції;

посилити патрулювання громадських місць.

5. Департаменту економічного розвитку і торгівлі, управлінню інфраструктури Київської обласної державної адміністрації, районним державним адміністраціям опрацювати разом з органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання питання щодо можливості запровадження на період дії карантину графіків роботи підприємств, установ, організацій, які передбачатимуть різний час початку (закінчення) їх роботи залежно від територіального розташування, галузевої належності, специфіки виконання робіт чи надання послуг.

6. Департаменту охорони здоров’я, управлінню інфраструктури Київської облдержадміністрації, Державній установі «Київський обласний лабораторний центр Міністерства охорони здоров’я України» забезпечити облаштування спеціалізованих закладів для організації обсервації, харчування, транспортування до них осіб, у тому числі від пунктів пропуску через державний кордон, що потребують обсервації, медичне спостереження за ними.

7. Департаменту соціального захисту населення Київської облдержадміністрації вжити додаткових заходів до виявлення та обслуговування одиноких осіб та осіб, які одиноко проживають, серед громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, осіб, які перебувають на самоізоляції, та організувати належний соціальний супровід.

8. Департаменту охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації забезпечити подання щодня Керівнику робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня, пов’язаної із поширенням на території України COVID-19, звітності про виконання постанови Кабінету Міністрів України від 20 травня 2020 року № 392 (зі змінами).

9. Департаменту з питань цивільного захисту та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи Київської обласної державної адміністрації встановити контроль за дотриманням протиепідемічних заходів, пов’язаних із гострою респіраторною хворобою COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, на території Київської області, визначених рішенням Київської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (протокол від 19 червня 2020 року № 19).

10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника голови Київської обласної державної адміністрації Олега Торкунова.

Голова адміністрації (підпис)       Василь ВОЛОДІН

Протокол

Читати також