Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради за 2022 рік

by hostwx

Після деокупації Бородянської громади Центру надання адміністративних послуг довелося розпочинати свою діяльність «з чистого аркушу». Як підкреслює начальник ЦНАП Світлана През, приміщення, комп’ютерне обладнання, меблі – все було знищено.

2 травня 2022 року було відновлено роботу з прийому громадян. На виконання Закону України «Про адміністративні послуги», постанови Кабінету Міністрів України від 20.02.2013 № 118  «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013   № 588  «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» (зі змінами), розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014 № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг через центри надання адміністративних послуг» (зі змінами) та з метою реалізації державної політики у сфері реформування системи надання адміністративних послуг, відбулася трансформація ЦНАП.  Центр надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради (ЦНАП) було утворено як постійно діючий робочий орган, із залученням до його робити посадових осіб окремих виконавчих органів (структурних підрозділів) Бородянської селищної ради, адміністративні послуги яких включені до «ПЕРЕЛІКУ адміністративних послуг органів виконавчої влади та адміністративних послуг, що надаються органами місцевого самоврядування у порядку виконання делегованих повноважень, які є обов’язковими для надання через центри надання адміністративних послуг».

        Для  ефективної  роботи  ЦНАП  були  прийняті  наступні  рішення:

  • «Про утворення Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради як постійно діючого робочого органу та затвердження Положення про нього» від  12.2022  року                   №  2672-31-VIІI;
  • «Про затвердження Регламенту роботи Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради» від 12.2022 року   №  2673-31-VIІI;
  • «Про затвердження Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради»  від  12.2022 року  №  2800-32-VIII;
  • розпорядження «Про затвердження переліку посадових осіб Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради» від 21.12.2022 року №  114-од;

Відповідно до Законів України «Про правовий режим воєнного стану», «Про адміністративні послуги» та для забезпечення можливості отримання найпопулярніших адміністративних послуг громадянами на території відповідного старостинського округу було прийнято рішення від 06.12.2022 № 2680-31-VIII «Про внесення доповнень до Положення про старосту Бородянської селищної ради», яке надало можливість старостам здійснювати окремі завдання адміністратора ЦНАП, пов’язані з наданням адміністративних послуг: приймання заяв та документів, видачу результатів надання адміністративної послуги.

Протягом 2022 року ЦНАП тісно співпрацював з благодійними організаціями та фондами:

  • Офісом Ради Європи в Україні в рамках Програми Ради Європи «Підтримка децентрацізації і реформи публічної адміністрації в Україні» було надано: ноутбук (1шт), БФП (2шт), маршрутизатор (1шт);
  • ФОП Козіна В.В. – ноутбук (1шт);
  • Програмою ПРООН було надано комп’ютерну техніку: ноутбук (7шт), інформаційний кіоск (1шт),  БФП (2шт), монітори, клавіатури.

В рамках співпраці Бородянської селищної ради та Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй в Україні було реалізовано проєкт «Будівництво модульного центру надання адміністративних послуг в смт Бородянка, Київська область».

Натепер через ЦНАП Бородянської селищної ради надається 232 адміністративні послуги, відповідно до затвердженого Переліку. Всі послуги приведено у відповідність до Гіду з державних послуг, який є офіційним джерелом інформації про надання адміністративних  послуг в Україні. ЦНАП надаються найактуальніші адміністративні послуги:  соціального напрямку, реєстрації місця проживання, реєстрації речового права, послуги органів виконавчої влади, а саме: державного  агентства  водних  ресурсів  України, головного  управління  Держгеокадастру  у  Київській області, Державної  інспекції  архітектури  та  містобудування  України, Центрального міжрегіонального управлінням Міністерства юстиції (м. Київ), Київського обласного та по місту Києву управління лісового та мисливського господарства, Головного  управління  Держпродспоживслужби  в  Київській області, Бучанського  районного управління Головного управління Державної служби  України  з надзвичайних  ситуацій  у  Київській області, також через ЦНАП надаються  адміністративні послуги земельного, юридичного  відділів Бородянської селищної ради, відділу ЖКП, відділу архітектури  та  містобудування та інші.

З метою  забезпечення надання якісних адміністративних послуг та удосконалення доступу до послуг, які надаються в електронній формі, адміністраторами/посадовими особами   ЦНАП  було поновлено  доступи  до Державних реєстрів:

  • єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та  громадських  формувань;
  • державного реєстру речових  прав  на  нерухоме майно;
  • Національної Кадастрової  Системи Держгеокадастру;
  • єдиної державної електронної системи у сфері будівництва (ДІАМ);
  • реєстру територіальної громади Бородянської селищної ради (в частині реєстрації/ зняття з реєстрації місця проживання);
  • Прихисток;
  • програмного комплексу «Інтегрована інформаційна система Соціальна громада».

За допомогою цих  реєстрів працівники ЦНАП отримали можливість надавати 4 «миттєві послуги», або як їх називають –  «послуги в момент звернення», це витяг з ЄДР (єдиного держаного реєстру юридичних та фізичних осіб-підприємців), інформаційну довідку з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, витяг з Державного земельного  кадастру, витяг з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання.

Відповідно до вищезазначеного, адміністратори/посадові особи ЦНАП  працюють в  7  реєстрах  та  здійснюють прийом  зі  16  різних  напрямків роботи.

З метою забезпечення реалізації повноважень адміністраторами /посадовими особами Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради, визначених статтями  219, 258  Кодексу України про адміністративні правопорушення, було розроблено та затверджено «Порядок оформлення матеріалів про адміністративні  правопорушення адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради /посадовими особами відділу реєстрації місця проживання, що виконують повноваження  адміністратора Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради».

За  2022 рік через ЦНАП було надано 16 883 адміністративні послуги. Відділом адміністративних послуг – 6 958 послуг.

Найчастіше  громадяни  зверталися  за отриманням  адміністративних послуг, суб’єктом  надання  яких  є  відділ архітектури та містобудування: 4228 шт. (з них 4139 заяв про пошкоджене/знищене житло). Було прийнято 189 заяв на програму Київської обласної державної адміністрації «Нова оселя» та 364 заяви на отримання тимчасового житла внаслідок зруйнованого (розміщення в мобільному гуртожитку), адміністративних послуг управління Держгеокадастру було надано 599 шт., послуг  Державної інспекції архітектури та містобудування (реєстрація повідомлення про початок виконання будівельних робіт, реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації)  – 253 шт., адміністративні послуги земельного та юридичного відділів  – 264 шт., 20  адміністративних послуг дозвільного характеру. Крім цього, за  послугами,  суб’єктом  надання яких є Державна  міграційна  служба,   звернулось 16  суб’єктів  звернення, інформаційних довідок з ДРРП та витягів  з ЄДР  було надано  25 шт.

Адміністраторами ЦНАП проводилася робота з прийму заяв про надання гуманітарної допомоги. Протягом року надано консультацій  в усній формі та в телефонному режимі більше 3 000 шт.

 Відділом реєстрації місця проживання – 4 920 адміністративних послуг.

Прийнято 312 заяв (при особистому відвідуванні) і 10 заяв (поданих онлайн) та здійснено реєстрацію місця проживання/перебування фізичних осіб в реєстрі територіальної громади, 142 заяви та здійснено зняття з реєстрації місця проживання /перебування фізичних осіб в реєстрі територіальної громади, видано витягів з реєстру територіальної громади про реєстрацію місця проживання 1531  шт., видано довідок про зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (для оформлення пільг, для постановки на квартирний облік, для комунальних служб), про фактичне місце проживання, довідки для оформлення пенсій та допомог по втраті годувальника, довідки про проживання особи на території, що зазнала радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, – 2 430 шт., надано консультацій біля  3 000 шт. в усній формі при зверненні громадян особисто та в телефонному режимі. Протягом 2022 року проведено актуалізацію даних (внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу) – 11 545 осіб в Реєстрі Бородянської об’єднаної територіальної громади (у разі зміни прізвища та інших персональних даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які зареєстрували своє місце проживання до 04.04.2016 року), складено 23 протоколи про адміністративне правопорушення, передбачені КУпАП, та розроблено 23 проєктів рішень, подано відомостей до Головного управління статистики в Київській області – 24 звіти, відомостей до відділу ведення Державного реєстру виборців Бучанської РДА – 48 звітів, відомостей про найменування нових, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів, кутків тощо), присвоєння номерів новим будинкам і зміну нумерації існуючих будинків у відповідних населених пунктах Бородянської ОТГ до відділу ведення Державного реєстру  виборців Бучанської РДА – 12 звітів, відомостей до другого відділу Бучанського РТЦК та СП – 24 звіти, відомостей до служби у справах дітей Бородянської селищної ради – 12 звітів.

Опрацьовано та надано – 729 відповідей на запити суду, нотаріуса, національної поліції, міграційної служби, прокуратури, відділу ДРВ Бучанської РДА, державної виконавчої служби, приватних виконавців, державного бюро розслідувань, центру пробації, відділу обміну та моніторингу інформації про реєстрацію місця проживання, секретаріату уповноваженого Верховної ради України, Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України, 65 електронних та 44 паперових повідомлень про зняття з реєстрації місця проживання, 29 повідомлень ДМС України про зняття з реєстрації місця проживання осіб у зв’язку зі смертю (відповідно др. П.26 Правил реєстрації місця проживання, затверджених постановою КМУ від 02.03.2016) та знято з рєстрації місця проживання  505  осіб.

 Відділом праці та соціального захисту населення – 3 770 адміністративних послуг.

Протягом 2022 року було прийнято 2 776 заяв  про взяття на облік ВПО та надання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам, 994 заяви на призначення інших видів допомог соціального характеру. Крім цього, прийнято 21 заяву для розгляду на опікунській раді, 6 з яких уже в стані судового розгляду.

Відповідно до «Програми надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Бородянської селищної територіальної громади» було розглянуто 124 заяви, прийнято та опрацьовано 3 заяви відповідно до постанови КМУ від 19.10.2016 № 719 «Питання забезпечення житлом деяких категорій осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України, а також членів їх сімей». Потребу щодо надання коштів за належні для отримання житловіприміщення передано до департаменту КОДА.

Відповідно до постанови КМУ від 19.03.2022 № 333 «Про затвердження порядку виплат за тимчасове розміщення (перебування) внутрішньо переміщених осіб» було прийнято 191 заява від сімей, які прихистили ВПО, в кількості 499 осіб.

Відділом надано біля 3 000 консультацій з різних видів допомог в усній формі при зверненні громадян особисто та в телефонному режимі.

Відділом з питань державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень, реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – 1 235 адміністративних послуг.

Читати також