БОРОДЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА
БОРОДЯНСЬКОГО РАЙОНУ
КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Двадцять друга сесія сьомого скликання
12 червня 2017 року
РІШЕННЯ
Про встановлення місцевих податків та зборів на 2018 рік
З метою зміцнення бюджету селищної ради, керуючись статтею 143 Конституції України, ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до пункту 8.3 статті 8, статті 10, пунктів 12.3, 12.4 і 12.5 ст.ст. 12, 265, 267, 268 Податкового кодексу України та Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» від 20.12.2016 року №1791-VІІІ, враховуючи рекомендації постійної комісії з питань бюджету і фінансів, Бородянська селищна рада ВИРІШИЛА:
- Встановити податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки на 2018 рік , згідно з додатком V–1.
- Встановити транспортний податок на 2018 рік, згідно з додатком V–2.
- Встановити ставки єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, на 2018 рік, згідно з додатком V–3.
- Встановити ставки земельного податку за земельні ділянки на території Бородянської селищної ради на 2018 рік, згідно з додатком V–4.
- Копію рішення із додатками, направити до Бородянського відділення Вишгородської об’єднаної Державної податкової інспекції Головного Управління ДФС у Київській області.
- Дане рішення оприлюднити на офіційному сайті Бородянської селищної ради (https://bsr2.testht.com).
- Дане рішення вступає в дію з 01.2018 року.
Селищний голова О.В.Сахарук
смт Бородянка
12.06.2017 р.
№ 520-22-VІІ
Додаток V–1
до рішення Бородянської селищної
ради сьомого скликання
№ 520-22-VІІ від 12.06.2017 року
Розділ І. Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки
- Платники податку
1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.
1.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:
а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;
б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;
в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.
- Об’єкт оподаткування
2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.
2.2. Не є об’єктом оподаткування:
а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);
б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;
в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;
г) гуртожитки;
ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, в тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради;
д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;
е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;
є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;
ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;
з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств.
- База оподаткування
3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.
3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.
3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.
- Пільги із сплати податку
4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи – платника податку, зменшується:
а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості – на 60 кв. метрів;
б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості – на 120 кв. метрів;
в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), – на 180 кв. метрів.
Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).
Звільнити від сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної діляки об”єкти нежитлової нерухомості некомерційного призначення фізичних осіб (господарські (присадибні) будівлі), які знаходяться виключно в межах присадибних земельних ділянок.
- Ставка податку
5.1. Ставки податку для об’єктів житлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у розмірі 0,25 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування.
5.2. Ставки податку для об’єктів нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської, селищної або міської ради в залежності від місця розташування (зональності) та типів таких об’єктів нерухомості у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 кв. метр бази оподаткування згідно з таблицею:
№
з/п |
Типи об’єктів нежитлової нерухомості
|
Ставка податку |
Примітка |
1 | 2 | 3 | 4 |
1 | будівлі готельні – готелі, мотелі, кемпінги, пансіонати, ресторани та бари, туристичні бази, гірські притулки, табори для відпочинку, будинки відпочинку |
1,0 |
|
2
|
будівлі офісні відокремлені – будівлі фінансового обслуговування, адміністративно-побутові будівлі, будівлі для конторських та адміністративних цілей |
0,3
|
|
3
|
будівлі торговельні – торгові центри, універмаги, магазини, криті ринки, павільйони та зали для ярмарків, станції технічного обслуговування автомобілів, їдальні, кафе, закусочні, бази та склади підприємств торгівлі й громадського харчування |
0,3 |
|
4 | будівлі підприємств побутового обслуговування |
0,2 |
|
5 | гаражі – гаражі (наземні й підземні) та криті автомобільні стоянки |
0,1 |
|
6
|
господарські (присадибні) будівлі – допоміжні (нежитлові) приміщення, до яких належать сараї, хліви, гаражі, літні кухні, майстерні, вбиральні, погреби, навіси, котельні, бойлерні, трансформаторні підстанції тощо |
0,1 |
Окрім розташованих в межах присадибних земельних ділянок |
7 | інші будівлі | 0,5 |
- Податковий період
6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
- Строки сплати податку
7.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:
а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації»;
Секретар ради Т.П.Баскакова
Додаток V–2
до рішення Бородянської селищної
ради сьомого скликання
№520-22-VІІ від 12.06.2017 року
Розділ II . Транспортний податок
- Платники податку
1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 1 пункту 2 цієї статті є об’єктами оподаткування.
- Об’єкт оподаткування
2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше 5 років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 350 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.
Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику економічного розвитку, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, виходячи з марки, моделі, року випуску, типу двигуна, об’єму циліндрів двигуна, типу коробки переключення передач, пробігу легкового автомобіля, та розміщується на його офіційному веб-сайті.
- База оподаткування
3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1
- Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до пункту 2.1.
- Податковий період
5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.
- 6. Строки сплати податку
6.1. Транспортний податок сплачується:
а) фізичними особами – протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;
б) юридичними особами – авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації»;
Секретар ради Т.П.Баскакова
Додаток V– 3
до рішення Бородянської селищної
ради сьомого скликання
№520-22-VІІ від 12.06.2017 року
РОЗДІЛ IІІ. Фіксовані ставки єдиного податку для суб’єктів малого підприємництва – фізичних осіб, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
- Ставки єдиного податку для платників :
першої групи встановлюються у відсотках (фіксовані ставки) до розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня податкового (звітного) року.
другої групи – у відсотках (фіксовані ставки) до розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року .
- Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються для фізичних осіб – підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:
- для першої групи платників єдиного податку – 10 відсотків розміру прожиткового мінімуму;
- для другої групи платників єдиного податку – 10 відсотків розміру мінімальної заробітної плати.
Секретар ради Т.П.Баскакова
Додаток V–4
до рішення Бородянської селищної
ради сьомого скликання
№520-22-VІІ від 12.06.2017 року
РОЗДІЛ ІV. Встановлення ставок земельного податку на земельні ділянки на території Бородянської селищної ради на 2018 рік
1.Платники земельного податку
1.1. Платниками податку є:
- власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);
- землекористувачі.
- Об’єкти оподаткування земельним податком
2.1. Об’єктами оподаткування є:
- земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;
- земельні частки (паї), які перебувають у власності.
- База оподаткування земельним податком
3.1. Базою оподаткування є:
- нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;
- площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.
4.Ставки земельного податку
4.1. Встановити у 2018 році на території Бородянської селищної ради ставку земельного податку у розмірі 1,0 відсотка від нормативної грошової оцінки земельних ділянок, крім:
№
п/п |
Цільове призначення земель | Ставка податку у відсотках від нормативної грошової оцінки в рік, % |
1.1. | За земельні ділянки, зайняті житловим фондом, автостоянками для зберігання особистих автотранспортних засобів громадян, які використовуються без отримання прибутку, гаражно-будівельними, дачно-будівельними та садівницькими товариствами, індивідуальними гаражами, садовими і дачними будинками фізичних осіб, а також за земельні ділянки, надані для потреб сільськогосподарського виробництва, водного та лісового господарства, які зайняті виробничими, культурно-побутовими, господарськими та іншими будівлями і спорудами. | 0,1% |
1.2. | За земельні ділянки, зайняті особистим селянським господарством | 0,3% |
1.3. | За сільськогосподарські угіддя:
Рілля Сіножаті Пасовища Багаторічні насадження |
0,3%
|
1.4. | За земельні ділянки, які перебувають у постійному користуванні суб’єктів господарювання (крім державної та комунальної форм власності), а саме:
– від 0,50 га і вище; – від 0,10 га-0,49 га; – від 0,05 га-0,099 га; – до 0,049 га. |
1 % 2 % 3 % 6 % |
1.5. | За земельні ділянки, нормативно-грошову оцінку яких не проведено, ставка податку встановлюється від нормативної грошової оцінки одиниці площі ріллі по Київській області:
– за земельні ділянки, розташовані за межами населених пунктів; – за сільськогосподарські угіддя
|
5 %
0,3% |
4.2. При здійсненні фізичними та юридичними особами сплати земельного податку користуватися Положенням про плату за землю, затвердженим рішенням п’ятдесят третьої сесії Бородянської селищної ради шостого скликання №2026-53-VІ від 02.07.2015 року.
- Пільги щодо сплати земельного податку для юридичних осіб на 2018 рік
- Від сплати земельного податку звільняються:
органи державної влади та органи місцевого самоврядування; органи прокуратури; заклади, установи та організації, які повністю утримуються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів; дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форм власності і джерел фінансування; заклади культури, науки, освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевого бюджету.
Секретар ради Т.П.Баскакова