Онлайн-звітування керівників структурних підрозділів (ІІ частина)

by hostwx

18 лютого під головуванням в.о. селищного голови Бородянської селищної ради Георгія Єрка відбулось онлайн-звітування керівників структурних підрозділів (ІІ частина).

Цього дня першою було заслухано в.о. начальника загального відділу Олену Корнієнко, яка докладно та скрупульозна виклала в своєму виступі всі етапи проходження документів, звернень та заяв від громадян. Так, протягом 2021 року Бородянською селищною радою отримано 7 850 документів, з них, зокрема, 112 запитів на отримання публічної інформації. Працівники виконавчого органу в повному обсязі дотримуються термінів надання відповідей на них.

У представленому начальником відділу забезпечення діяльності (секретаріату) Таїсією Баскаковою звіті описово окреслено обсяги та зміст роботи, які є масштабними та багатовекторними. Кожен етап підготовки до пленарного засідання сесії працівниками відділу в співпраці з іншими підрозділами, постійними комісіями ради та депутатами є відповідальним та соціально вагомим. Протягом року відбулось 28 пленарних засідань з 19 сесій, у т.ч. 6 позачергових, на яких розглянуто 2 439 питань.

Завідувач архівним сектором Іван Кириченко в доповіді поінформував, що в 2021 році від 10 сільських рад, які увійшли до складу Бородянської ОТГ, прийнято 2 948 справ. Це справи датовані 1944 роком і т.і., які було впорядковано та передано на постійне зберігання до архівного сектору Бучанської РДА. При цьому, архівістами сектору відновлено, впорядковано та реставровано документи радянських часів, оскільки в більшості сільських рад вони зберігались без дотримання належних температурних та технічних умов.

Завідувачка сектором з питань комунікацій та інформаційної політики Ірина Тюпа-Гришина підкреслила, що робота її сектору, як і всієї селищної ради, є відкритою і прозорою. Мовою цифр вона стисло повідомила, що в 2021 році найбільш активними в інформаційному просторі Бородянщини були громадяни вікової категорії 35-44 р., жінки складають 68,1 % відвідувачів офіційної сторінки Бородянської селищної тергромади у соцмережі Фейсбук. Згідно аналізу публікацій, для громадян чільною є тема безпеки (більше 6 тисяч переглядів), трохи меншу увагу вони приділяють матеріалам на тему розвитку інфраструктури та відзначення загальнодержавних свят (біля 6 тис.). Окремо доповідачка звернулась до присутніх та всієї громади зі закликом дотримуватись інформаційної гігієни, перевіряти новини і довіряти лише офіційним джерелам, уникаючи фейків, перекручень та відвертих вкидів.

Головний бухгалтер-начальник відділу бухгалтерського обліку та звітності Олена Патока у звіті повідомила про роботу з аналізу доходів та видатків, складання фінансової звітності різних видів, оприлюднення всіх результатів та єдиному вебпорталі Є-дата. Так, там опубліковано інформацію про використані у 2021 році бюджетні кошти, зокрема, 347 договорів про закупівлю робіт, 780 актів виконаних робіт, 722 квартальних звіти та інше. Її виступ також містив розлогу інформацію про щоденну, щоквартальну та іншу звітність, виділення коштів на виконання Програм різного рівня в межах бюджету громади, тощо.

Щодо своєї кропіткої та важливої роботи цього дня також доповіла начальник відділу з питань публічних закупівель Юлія Титенко. За минулий рік в системі ProZorro проведено 16 процедур відкритих торгів для закупівлі товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти на загальну суму 17 млн. 330 тис. 667 грн., за якими підписано 10 договорів, 1 переговорну процедуру на 244 тис. 200  грн. (підписано 1 договір), 9 скорочених переговорних процедур на 2 млн. 239 тис. 071 грн. (9 договорів), 14 спрощених закупівель на загальну суму 2 млн. 439 тис. 317 грн. (8 договорів). Також відділом проведено 39 процедур за використанням «Прозоро-маркет» та інше.

На завершення звітування виступила начальник відділу-Центру надання адміністративних послуг Світлана През. Нею зазначено, що структурний підрозділ створено в Бородянській тергромаді в березні 2021 року. Натепер укладено договори про співробітництво з Державним агентством водних ресурсів України, Центральним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції, ГУ Держгеокадастру в Київській області, Київським обласним та по м. Києву управлінням лісового та мисливського господарства, Центральним міжрегіональним управлінням державної міграційної служби, ГУ Держпродспоживслужби в м. Києві та Київській обл., Бучанським РУ ГУ ДСНС, управлінням патрульної поліції в Київській області, а також Державною інспекцією архітектури та містобудування України. Центром запроваджено надання адміністративних послуг земельного, юридичного та відділу містобудування і архітектури Бородянської селищної ради. Загалом натепер громадяни мають змогу отримати у ЦНАПі 119 видів послуг.

Підсумовуючи виступи, в.о. селищного голови Георгій Єрко зазначив, що з проблемних питань спільним для структурних підрозділів є потреба в оновленні комп’ютерного та програмного забезпечення, аби пришвидшити надання громадянам якісних сучасних послуг.

   

Читати також