Обласна соціальна програма «Нова оселя»: визначено, хто і яким чином може отримати кошти на нові квартири

by hostwx
3f3dcf32 Fede 4905 8eec 6005704af8c0

У зв’язку з прийняттям та на виконання Програми «Нова оселя» на 2022-2023 роки, затвердженої рішенням сесії Київської обласної ради № 259-11-VІІІ від 23 червня 2022 року формуються  Реєстри сімей житло яких знищене внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, та відновлення якого є неможливим шляхом поточного або капітального ремонту чи реконструкції або є економічно недоцільним та які потребують забезпечення житлом.

Дані Реєстри формуються органами місцевого самоврядування, затверджуються виконавчим комітетом та передаються до Департаменту містобудування та архітектури Київської обласної державної адміністрації для формування на їх основі єдиного реєстру сімей житло яких знищене внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, та відновлення якого є неможливим шляхом поточного або капітального ремонту чи реконструкції або є економічно недоцільним та потребують його.

Хто може скористатися програмою?

Громадяни (жителі Київщини), які втратили свої домівки через ворожі обстріли. Реєстри формуватимуть в порядку надходження заяв. 

Пріоритетне право надаватиметься:

– сім’ям загиблих внаслідок збройної агресії рф;

– багатодітним сім’ям;

– особам, які втратили працездатність;

– людям пенсійного віку;

– людям з інвалідністю.

Де можна отримати житло?

За результатами моніторингу ринку нерухомості Київщини, на сьогодні є можливість придбання квартир у таких населених пунктах: Березань, Біла Церква, Білогородка, Богуслав, Буча, Бровари, Гостомель, Глеваха, Ірпінь, Миронівка, Обухів, Погреби, Тарасівка, Чабани.

Як отримати кошти на житло?

Подати відповідну заяву до органів місцевого самоврядування за місцем знаходження знищеного житла. Заява обов’язково має містити інформацію про те, що заявник та члени його родини не отримували будь-яких компенсацій, за рахунок будь-яких джерел у грошовому або натуральному вигляді за зруйнований об’єкт нерухомості.

До заяви потрібно додати такі документи:

1. Копію інформаційного повідомлення (заяву) про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, поданого згідно з Порядком подання інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, затвердженого постановою Кабміну від 26 березня 2022 р. №380 (в редакції постанови Кабміну від 29 квітня 2022 р. №505).

2. Копії документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України власника майна та членів сім’ї, що претендують на отримання квартири;

3. Належним чином завірену копію документа, що посвідчує право власності на майно, що знищене внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених військовою агресією російської федерації, та відновлення якого є неможливим шляхом поточного або капітального ремонту чи реконструкції або є економічно недоцільним.

4. Копії реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, повідомили про це відповідному територіальному органу ДФС і мають відмітку в паспорті громадянина України) власника майна та членів сім’ї, що претендують на отримання квартири;

5. Копії документів, що підтверджують підстави пріоритетності в отриманні коштів, для придбання житла.

6. Звіт за результатами обстеження, у якому зазначено, що будинок (квартира) підлягає повному або частковому демонтажу.

7. Витяг з переліку потенційно аварійно небезпечних об’єктів, які потребують невідкладних робіт щодо часткового демонтажу окремих частин та/або конструкцій та аварійно небезпечних об’єктів, які підлягають демонтажу, ліквідації, затвердженого уповноваженим органом.

Заявнику (заявникам), що подали заяву для внесення в реєстри сімей, що потребують забезпечення житлом, органом місцевого самоврядування видається опис документів, в якому зазначається інформація про дату подання та реєстрації заяви, реєстраційний номер заяви та перелік документів, доданих до заяви, за підписом посадової особи, яка їх прийняла.

На кожну сім’ю, яка потребує забезпечення житлом, заводиться облікова справа, якій присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та зберігається в органі місцевого самоврядування.

Що далі?

1. Після прийняття рішення про виплату коштів для придбання житла заявник має звернутися до банку із заявою про відкриття поточного рахунка зі спеціальним режимом використання. До заяви додається копія рішення комісії про виплату коштів.

2. Після відкриття спеціального рахунка особа повідомляє про його реквізити департамент містобудування та архітектури Київської облдержадміністрації, подавши копії договору про його відкриття.

3. Після надходження коштів на рахунок вони можуть бути використані на придбання житла у прийнятих в експлуатацію житлових будинках протягом пів року з дня зарахування.

4. Для отримання згоди на перерахування коштів зі спеціального рахунка як оплати за відповідним договором купівлі-продажу за рахунок грошової компенсації заявник подає до департаменту містобудування та архітектури Київської облдержадміністрації заяву та посвідчену в установленому порядку копію договору купівлі-продажу, в якому зазначено, що житло передається їй у власність.

ДОВІДКОВО: За соціальною програмою «Нова оселя» передбачається упродовж 2022-2023 років викуп квартир орієнтовно для двох тисяч сімей з постраждалих населених пунктів Київщин.Тисячу сімей заплановано забезпечити житлом у поточному році, ще тисячу – наступного. На реалізацію проєкту витратять близько 2 млрд 805 млн грн: 1 млрд грн – з держбюджету, 645 млн грн – з обласного бюджету, близько 200 млн грн – з інших місцевих бюджетів, ще 1 млн грн – з інших джерел.

Читати також