За І півріччя у Центрі обслуговування платників Бородянської ДПІ надано понад 1500 адміністративних послуг
З початку року працівниками Центру обслуговування платників Бородянської ДПІ ГУ ДПС у Київській області надано 1937 адміністративних послуг платникам податків, зокрема:
- 740 платників податків отримали реєстраційні номери облікової картки платника податків;
- 433 довідки видано з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків;
- 258 платників зареєструвалися платниками єдиного податку;
- 141 витяг видано з реєстру платників єдиного податку;
- 105 зареєстровано реєстрів розрахункових операцій;
- 18 зареєстровано програмних РРО;
- 199 зареєстровано книг обліку розрахункових операцій;
- 43 зареєстровано розрахункових книг.
Крім того, в Центрі обслуговування Бородянської ДПІ платники податків мають змогу отримати необхідну інформацію, подати звіти через електронний кабінет платника податків, отримати інші послуги. На інформаційних стендах розміщені зразки заяв, бланки, форми декларацій та зразки їх заповнення. Також можна отримати реквізити бюджетних рахунків та іншу актуальну інформацію.
Телефон для довідок Бородянської ДПІ ГУ ДПС у Київській області : (04577) 5-28-75.
Бородянська ДПІ провела черговий семінар на тему: «Алгоритм подання звітності з використанням сервісу Електронний кабінет»
Нещодавно у Бородянській ДПІ ГУ ДПС у Київській області відбувся семінар-практикум з начальником Бородянської ДПІ Юлією Титенко та представниками бізнесу на тему: «Алгоритм подання звітності з використанням сервісу Електронний кабінет платника. Актуальні питання щодо застосування РРО та ПРРО у 2021 році».
З метою підвищення якості обслуговування платників податків та спрощення процедури подання податкової декларації ДПС запроваджено новий електронний сервіс в «Електронному кабінеті».
Бородянські податківці розповіли присутнім, що звітування в електронному вигляді має ряд незаперечних переваг:
– економить час платників податків, адже відпадає необхідність відвідувати податкову інспекцію та витрачати час на подання звітності. Її достатньо сформувати в електронному вигляді за допомогою спеціальних програм і передати через мережу інтернет до податкового органу;
– зникає потреба слідкувати за оновленням бланків звітності та придбавати їх, так як програма оперативно оновлює формати подання документів в електронному вигляді по телекомунікаційним каналам зв’язку;
– всі звіти автоматично перевіряються на наявність арифметичних помилок та описок;
– платник податків отримує підтвердження доставки звітності;
– суб’єкти господарювання отримують можливість провести звірки по платежах та відслідкувати наявність податкового боргу.
Також фахівці ознайомили з процедурою подання звітів в електронному вигляді, зауважили що для цього необхідно:
– отримати ключ електронного цифрового підпису в одному з Акредитованих Центрів сертифікації ключів;
– зареєструватися в Електронному кабінеті платника податків, який розміщено на сайті ДПС України та доступний за посиланням https:// cabinet.tax.gov.ua як користувач електронного кабінету.
– подати заяву до Договору про визнання електронного документообігу ( після отримання квитанції про приєднання до електронного документообігу можна звітувати до контролюючого органу в електронному вигляді).
Було наголошено на можливості дистанційного спілкування з податковою службою засобами сервісів «InfoTAX» та «Контакт-центр ДПС», використання таких інформаційних ресурсів ДПС України, як Facebook, Telegram-канал.
Окремо начальник Бородянської ДПІ Юлія Титенко повідомила про те, що для реєстрації програмного реєстратора розрахункових операцій (далі – ПРРО) складається Заява про реєстрацію програмних реєстраторів розрахункових операцій за ф. № 1-ПРРО (J/F 1316602) (далі – реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО). Реєстраційна заява за ф. № 1-ПРРО в електронній формі з дотриманням вимог законів у сфері електронного документообігу та використання електронних документів подається до фіскального сервера засобами Електронного кабінету (портального рішення для користувачів або програмного інтерфейсу (API)) або засобами телекомунікацій. Наприкінці зустрічі податківці відповіли на всі питання платників податків.
Бородянська ДПІ ГУ ДПС у Київській області