Звіт про роботу відділу по роботі з персоналом Бородянської селищної ради за 2022 рік

by hostwx

З урахуванням завдань та функцій відділу по роботі з персоналом Бородянської селищної ради, затверджених Положенням про відділ по роботі з персоналом Бородянської селищної ради (рішення 05 сесії восьмого скликання від 30.03.2021 № 640-05-VIIІ), відділом у 2022 році здійснено наступний ряд заходів:

  1. Щомісяця (крім березня-липня) проводилась організаційна робота з підготовки проєктів поточних (щомісячних) планів роботи селищної ради, підготовлено 7 щомісячних планів.
  2. Розроблено проєкт плану роботи з персоналом апарату Бородянської селищної ради та в її виконавчих органах на 2023 рік.
  3. Після деокупації Бородянської тергромади та відновлення роботи Бородянської селищної ради проведено аудит кадрової документації апарату БСР. Таким чином, було виявлено пошкоджених/знищених російськими окупантами особових справ – 83. Фахівцями відділу проведено роботу з відновлення 52 особових справ, знищених повністю. У 2022 році сформовано 20 нових особових справ працівників, забезпечено зберігання 104 особових справ працівників (форми П2-ДС, П-2).
  4. Забезпечено контроль за термінами дії контрактів 11 керівників комунальних підприємств, установ і організацій, що належать до сфери управління селищної ради. Сформовано 11 особових справ, підготовлено 2 контракти, 2 додаткові угоди до контрактів.
  5. На постійній основі здійснювався військовий облік, бронювання військовозобов’язаних та призовників, а саме:

1)      вчасно передані звіти про прийнятих/звільнених осіб – військовозобов’язаних, про зміну їх облікових даних: 6 звітів про прийнятих осіб, 4 звіти про звільнених осіб, 2 звіти про зміну облікових даних;

 2) розроблено План роботи з військового обліку військовозобов’язаних і призовників по апарату Бородянської селищної ради на 2023 рік;

3) підготовлено:

– звіт про чисельність військовозобов’язаних, які заброньовані згідно з переліками посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню на період мобілізації та на воєнний час, станом на 1 січня 2023 року;

– поіменний список призовників та військовозобов’язаних по Бородянській селищній раді станом на 01 січня 2023 року для звірки відповідних облікових даних з Бородянським районним територіальним центром комплектування та соціальної  підтримки. У грудні 2022 року проведено звірку з Бородянським РЦТК;

  4) подано 2 звіти про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан, а також про громадян, які працюють у Бородянській селищній раді на таких транспортних засобах і техніці.

  1. Станом на 31 грудня 2022 року відділом зареєстровано 406 розпоряджень з кадрових питань, з них 397 підготовлено безпосередньо відділом по роботі з персоналом.
  2. Надавались консультації та методична допомога керівникам відділів, секторів, виконавчих органів селищної ради з питань управління персоналом, законодавства про працю та служби в органах місцевого самоврядування, з питань розроблення положень про підрозділи та посадових інструкцій працівників.
  3. Здійснювалось ведення та облік трудових книжок. Зберігання трудових книжок не здійснюється з 25.02.2022 р., оскільки у відділі персоналу відсутнє місце для їх належного зберігання (металева шафа). Усі збережені за станом на 25.02.2022 трудові книжки видано відповідно до поданих заяв працівникам на руки для особистого зберігання.
  4. Протягом року опрацьовано 59 листів тимчасової непрацездатності, підготовлено 29 протоколів комісії з соціального страхування. Щоденно проводився моніторинг електронного кабінету Бородянської селищної ради на веб-порталі Пенсійного фонду України з метою вчасного виявлення працівників, які тимчасово втратили працездатність для достовірності обліку робочого часу.
  5. Здійснено контроль за встановленням надбавок за вислугу років та присвоєння рангів. Підготовлено 17 розпоряджень щодо встановлення надбавок за вислугу років та 11 розпоряджень щодо присвоєння рангів.
  6. Забезпечено підрахунок загального, страхового стажу роботи та стажу служби в органах місцевого самоврядування (з урахуванням призупинення дії трудових договорів).
  7. Проведено організаційну роботу та сформовано графік відпусток 105 працівників Бородянської селищної ради на 2023 рік. Підготовлено 102  письмових повідомлення працівникам апарату селищної ради (кожному окреме) щодо тривалості днів відпустки (відпусток), їх виду (видів), запланованого місяця її (їх) надання згідно з графіком відпусток. Підготовлено  235 розпоряджень щодо надання відпусток усіх видів працівникам селищної ради.
  8. Підготовлено 28 табелів обліку використання працівниками селищної ради робочого часу (готується двічі на місяць: до авансу та до зарплати і в разі необхідності коригування (лікарняні)) та передано до відділу бухгалтерського обліку та звітності Бородянської селищної ради.
  9. Підготовлено 131 характеристику на жителів Бородянської селищної об’єднаної територіальної громади відповідно до їхніх особистих письмових звернень, на запити органів правопорядку та інших органів державної влади та місцевого самоврядування.
  10. Забезпечено виготовлення та друкування 153 відзнак (Грамоти, Подяки) Бородянської селищної ради.
  11. Проведено з працівниками селищної ради інструктажі з питань охорони праці: вступний (первинний) – з 20 особами, повторний – з 86 особами.
  12. З червня 2022 року відділом проведені заходи, що не передбачено повноваженнями працівників відділу. Це, зокрема, організація підготовки та проведення засідань постійної комісії по обстеженню зруйнованих та пошкоджених об’єктів соціальної та житлової інфраструктури населених пунктів внаслідок агресивних дій військ російської федерації на території населених пунктів Бородянської територіальної громади;

– підготовка протоколів засідань постійної комісії по обстеженню зруйнованих та пошкоджених об’єктів соціальної та житлової інфраструктури населених пунктів внаслідок  агресивних дій військ російської федерації на території населених пунктів Бородянської територіальної громади;

– організація виїздів постійної комісії по обстеженню зруйнованих та пошкоджених об’єктів соціальної та житлової інфраструктури населених пунктів внаслідок  агресивних дій військ російської федерації на території населених пунктів Бородянської територіальної громади за наслідками розгляду звернень громадян, узгодження з ними часу і дати такого обстеження;

– опрацювання заяв громадян, установ, підприємств, організацій за наслідками розгляду на засіданні  постійної комісії по обстеженню зруйнованих та пошкоджених об’єктів соціальної та житлової інфраструктури населених пунктів внаслідок  агресивних дій військ російської федерації на території населених пунктів Бородянської територіальної громади та підготовка відповідей  за наслідками розгляду та проведених обстежень;

– підготовка відповідей на листи, які надходили на виконання до відділу містобудування та архітектури;

– забезпечено роботу приймальні в.о. селищного голови.

18.  Постійно здійснюється контроль за дотриманням в апараті Бородянської селищної ради Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та інших законодавчих та нормативно-правових актів з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.

 

Читати також