Надання  адміністративних послуг  Бородянською ДПІ

by hostwx

Впродовж січня-лютого 2022 р. та вересня-грудня 2022 року фахівцями Бородянської ДПІ ГУ ДПС у Київській області громадянам та представникам бізнесу надано 1573 адміністративних послуг, із них 594 в електронній формі.

Найактуальнішими запитами серед відвідувачів Бородянської ДПІ у цей період стали:

 – отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (677)

– отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (90)

– реєстрація реєстратора обліку розрахункових операцій (120)

Також зареєстровано 229 платників єдиного податку та надано 217 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 35  розрахункових книжок, зареєстровано 13 платників податку на додану вартість, надано 28 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 150 книг обліку розрахункових операцій.

Платникам податків варто знати, що всі адміністративні та інші послуги надаються відповідно до вимог технологічних карток та нормативних документів, якими керуються фахівці Державної податкової служби. Ця інформація, а саме стандарти надання кожної послуги, є у відкритому доступі – в розділі «Адміністративні послуги» на сайті територіальних органів ДПС.

Також звертаємо увагу, що для отримання адміністративних та інших послуг радимо використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема, Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).

Та наголошуємо, що все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення, коментарі фахівців та інша корисна інформація міститься на офіційних сторінках Державної податкової служби України fb.com/TaxUkraine, youtube.com/TaxUkraine та t.me/tax_gov_ua. Підписуйтеся та отримуйте інформацію з першоджерела. Дистанційна співпраця заощадить час і упередить виникнення небажаних наслідків для здоров‘я. Будьмо свідомими і відповідальними!

Читати також