ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС
Відповідно до статті 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» Бородянська селищна рада повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста з питань публічних закупівель відділу бухгалтерського обліку та звітності виконавчого органу Бородянської селищної ради.
Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
Громадянство України, вища освіта не нижче ступеня магістра, спеціаліста, за відповідним професійним спрямуванням (економічна, юридична освіта), вільне володіння державною мовою.
Стаж роботи на службі в органах місцевого самоврядування, на посадах державної служби або досвід роботи на посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше 1 року. Досвід роботи в сфері публічних закупівель.
Повинен знати Конституцію України; закони України “Про місцеве самоврядування в Україні”, “Про службу в органах місцевого самоврядування”, “Про державну службу”, “Про запобігання корупції”, інші закони України з питань організації та діяльності органів місцевого самоврядування, а також законодавство у сфері публічних закупівель; укази і розпорядження Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти; інструкцію з діловодства у відповідному органі місцевого самоврядування; правила внутрішнього трудового розпорядку; правила ділового етикету; правила охорони праці та протипожежної безпеки; основні програми роботи на комп’ютері.
Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити на знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства в сфері публічних закупівель.
Термін подання документів – 30 календарних днів з дня опублікування на офіційному сайті Бородянської селищної ради bsr.gov.ua.
Для участі в конкурсі необхідно подати наступні документи:
1) заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування згідно з додатком;
2) заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
3) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
4) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;
5) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік – тип – кандидата на посаду – (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК);
6) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;
7) копію першої, другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену кадровою службою за місцем роботи, або разом з оригіналом документа;
8) копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних);
9) копію документу про повну загальну середню освіту (з додатком), для засвідчення та підтвердження факту вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державного сертифікату про рівень володіння державною мовою (с.10 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»).