Інформація про підсумки роботи виконавчого комітету Бородянської селищної ради у 2022 році

by hostwx

Кількісний склад виконавчого комітету Бородянської селищної ради  восьмого скликання становить 23 особи. При виконавчому комітеті Бородянської селищної ради, як повідомила головна спеціалістка Бородянської селищної ради Оксана Балан, створені та діють відповідні комісії та рада: адміністративна комісія; комісія з питань захисту прав дитини; комісія із житлових питань, комісія з питань забудови, архітектурного планування селища та реформування житлово-комунального господарства, комісія з питань надання одноразової матеріальної допомоги жителям Бородянської селищної територіальної громади, опікунська рада.

Протягом 2022 року проведено 42 засідання виконавчого комітету Бородянської селищної ради, з них 12 планових та 30 позапланових, на яких було розглянуто 431 питання. Відповідні переліки рішень та самі рішення, які було прийнято на засіданнях виконавчого комітету, розміщено на офіційному сайті Бородянської селищної ради.

         Адміністративна комісія при виконкомі Бородянської селищної ради створена відповідно до рішення другої (позачергової) сесії восьмого скликання Бородянської селищної ради від 26 лютого № 295-02-VІІІ «Про утворення  комісій при виконавчому комітеті Бородянської селищної ради восьмого скликання та затвердження персонального складу». Рішенням четвертої сесії сьомого скликання Бородянської селищної ради від 28 березня 2019 року № 124-04-VІІ затверджено Положення про адміністративну комісію при виконавчому комітеті Бородянської селищної ради, яким комісія керується у своїй діяльності.      Засідання комісії відбувається по мірі надходження протоколів про адміністративні матеріали.

         Адміністративні протоколи находили від Національної поліції України, Головного управління Національної поліції в Київській області,  Бучанського районного управління поліції відділення поліції № 2, Комунального підприємства «Центр організації дорожнього руху», Бучанської міської ради інспекції благоустрою, Комунального підприємства «Київблагоустрій», виконавчого органу Київської міської ради «КП «Благоустрій», Головного управління Національної поліції у місті Києві,  Солом’янського управління поліції.

         На протязі 2022 року на розгляд адміністративної комісії при виконкомі Бородянської селищної ради надійшло 19 матеріалів.

По ст. 152 КУпАП  (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів) – 13 матеріалів. Із них:

– 2 повернуті для належного оформлення (не встановлено особу, яка притягається до адміністративної відповідальності (відсутні паспорт або реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) та відсутні відомості про вручення другого примірника адмінпротоколу, що є порушенням ч. 2 ст. 254 КупАП;

 – 1 матеріал повернутий у зв’язку з відсутністю особи по місцю мешкання (місце реєстрації невідоме і адмінправопорушник  не проживає);

– 2 справи закриті в зв’язку із закінченням на момент розгляду справи термінів, передбачених ст. 38 КУпАП.(більше ніж 2 місяці);

– 2 адмінпротоколи об’єднані і справа закрита відповідно до ч. 1ст. 247 КУпАП (за відсутністю події і складу адміністративного правопорушення);

– по 6 адміністративних протоколах винесено постанови та накладено штрафи.

Відповідно до п. 2 ст. 156 КУпАП (порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами) – 5 матеріалів.  Із них:

-1 матеріал повернуто у зв’язку із відсутністю особи по місцю мешкання (не зареєстрований адмінправопорушник та не проживає);

-2 справи закрито  в  зв’язку із закінченням на момент розгляду справи термінів, передбачених ст. 38 КУпАП (більше ніж 2 місяці);

– по 2 адміністративних протоколах винесено постанови та накладено штрафи (510 грн.+510 грн. сплачено).

у зв’язку із продажем неповнолітній особі сигарет керівник магазину попереджений про недопущення в майбутньому подібних правопорушень. Лист-попередження розглянутий та керівником особисто проведено роз’яснювальні роботи та доведено до відома норми діючого законодавства всім працівникам підприємства щодо заборони продавати пиво, алкогольні, слабоалкогольні напої, вина столові та тютюнові вироби особам, які не досягли 18 років.

– по 1 матеріалу винесено постанову за порушення режиму продажу алкоголю, а також алкогольними напоями та речовинами, виробленими на спиртовій основі на території Бучанського району Київської області. (Режим роботи встановлений відповідно до розпорядження Бучанської районної державної адміністрації Київської області від 22 червня 2022 року № 96/вс «Про встановлення  обмежень щодо торгівлі алкоголем, а також алкогольними напоями та речовинами, виробленими на спиртовій основі на території Бучанського району Київської області, що призупинене до 09 січня 2023 року».

Штрафів накладено на суму 3280,00 гривень.

Сплачено в добровільному порядку адміністративні штрафи на суму 2940,00 гривень.

1 матеріал направлений на виконання до відділу державної виконавчої служби у Бучанському районі Київської області Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ) для стягнення штрафу в примусовому порядку  в сумі  340  гривень.

  Житлова комісія при виконавчому комітеті Бородянської селищної  ради у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, постановами Верховної Ради України, нормативно-правовими актами. Робота комісії спрямована на виконання основних завдань, передбачених Положенням: ведення квартирного обліку, здійснення  контролю за  станом квартирного обліку та дотримання житлового законодавства, передача  у власність  громадян  квартир, жилих приміщень у гуртожитках, що  належать до комунальної власності, підготовка матеріалів та проєктів рішень до виконавчого комітету та інше.

    У 2022 році комісією розглянуто 25 звернень громадян, проведено 7 засідань житлової комісії, на яких розглянуто наступні питання:

– взяття  громадян з квартирного обліку – 4 заяви;

– надання ордерів на вселення в  житлові приміщення – 1;

– продовження дії договору найму житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання – 1;

– взяття на квартирний облік ВПО – 3;

– відшкодування коштів за нотаріальне оформлення  договору купівлі-продажу квартири – 1;

– видача дублікату свідоцтва про право власності на житло – 4;

– переведення особового рахунку на житло – 1.

 За результатами розгляду на комісії із житлових питань внесено на розгляд виконавчого комітету селищної  ради 15 проєктів рішень виконавчого комітету.

     Пріоритетними завданнями  комісії є :

– проведення інвентаризації  облікових справ  громадян, які  перебувають  на квартирному обліку  при виконавчому комітеті  ради;

– формування реєстру учасників  бойових дій  з числа учасників  АТО, які перебувають на квартирному обліку;

– розпочато ведення черги громадян з числа внутрішньо переміщених осіб, які потребують надання житлового приміщення з фондів житла для тимчасового проживання. Наразі у списках перебуває 2 сім’ї.

   У комунальній власності Бородянської селищної ради перебуває  4 службові квартири та 2 квартири, віднесені до  фондів житла для тимчасового проживання.

    Станом на 01.01.2023 року  на квартирному обліку  громадян, потребуючих поліпшення  житлових умов,  при виконавчому комітеті  перебуває  421 сім’я. У загальній черзі перебуває 171 сім’я (перша сім’я перебуває на обліку з 1979 року).

У першочерговій черзі перебувають 143 сім’ї, з них:

учасники бойових дій в Афганістані та воєнних конфліктів у зарубіжних країнах, учасники бойових дій, які брали участь  безпосередньо в антитерористичній операції – 34,

 – 3 сім’ї багатодітні  (3 та бiльше дітей);

– 2 сім’ї – одинокі матері;

– 8 сімей – мешканці гуртожитків.

У позачерговій черзі перебуває 107 сімей, з них :

– 14 – інваліди війни ;

– 12 – діти-інваліди, діти позбавлені батьківських прав та ВПО.

– 57  громадян, які віднесені до 1 кат. ЧАЕС, та інші особи.

При проведенні інвентаризації облікових  справ громадян, які перебувають на квартирному обліку виявлено, що в результаті російської агресії під час ведення бойових дій на території громади близько 200 справ пропало (вкрадено), інші особові справи розформовані  та зіпсовані. Робота  по відновленню квартирних справ  потребує часу на їх відновлення. Тому, не зважаючи на тимчасові труднощі, комісія продовжує свою роботу.

Комісія з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Бородянської селищної ради складається з 15 членів – це фахові працівники всіх сфер діяльності, які безпосередньо займаються роботою з дітьми.

На обліку служби у справах дітей Бородянської селищної ради перебуває 4946 дітей шкільного та дошкільного віку, з них:

  • 24 дітей-сиріт;
  • 65 дітей, позбавлених батьківського піклування;
  • 28 дітей, які опинились у складних життєвих обставинах;
  • 822 дитини, які проживають у 233 багатодітних сім’ях.

Службою у справах дітей було організовано та проведено 12 засідань комісії з питань захисту прав дитини виконавчого комітету Бородянської селищної ради. На засіданнях комісії було розглянуто 109 питань, з них:

  • щодо позбавлення батьківських прав батьків відносно їхніх дітей – 15;
  • про надання статусу дитини-сироти та дитини, позбавленої батьківського піклування – 11;
  • про надання дозволу на вчинення правочину щодо нерухомого майна, права власності або права користування яким мають діти – 33;
  • про неналежне виконання батьками, іншими законними представниками, обов’язків щодо виховання дітей або зловживання своїми правами – 16;
  • про зміну статусу дитини, позбавленої батьківського піклування – 2;
  • про доцільність влаштування дитини до загальноосвітньої школи-інтернату І-ІІІ ступенів за заявою батьків із визначенням строку її перебування у цьому закладі – 5;
  • про участь одного з батьків у вихованні дитини – 1;
  • про доцільність відібрання дітей від батьків – 8;
  • про призначення опікуна/піклувальника над дитиною-сиротою та дитиною, позбавленою батьківського піклувальника – 6;
  • про звільнення піклувальника від виконання обов’язків піклувальника – 1;
  • про втрату статусу дитини, позбавленої батьківського піклування – 1;
  • про затвердження індивідуальних планів соціального захисту дітей, позбавлених батьківського піклування та дітей-сиріт – 3;
  • про залучення до навчання учнів – 3;
  • про повернення дітей на виховання до батьків – 1;
  • про підтвердження місця проживання дитини під час вирішення питання її тимчасового виїзду за межі України – 1;
  • про надання статусу дитини, яка постраждала в наслідок воєнних дій та збройних конфліктів – 2.

Для вирішення у встановленому законодавством порядку питань опіки та піклування над повнолітніми особами при виконавчому комітеті Бородянської селищної ради створена опікунська рада.  Рада є дорадчим органом, завданням якого є попередній розгляд питань опіки та піклування над повнолітніми недієздатними особами та призначення помічника дієздатним повнолітнім особам.

Радою попередньо розглядаються питання, що входять до повноважень органу опіки та піклування в частині соціального захисту осіб, цивільна дієздатність яких обмежена, недієздатних осіб та дієздатних фізичних осіб, які за станом здоров’я не можуть самостійно здійснювати свої права та виконувати обов’язки, а також дієздатним повнолітнім особам.

На розгляд опікунської ради виносяться питання, які потребують прийняття відповідного рішення органу опіки та піклування щодо:

  • доцільності встановлення (припинення) опіки та піклування над особами, у разі визнання їх судом недієздатними внаслідок психічних захворювань, визнаними судом обмежено дієздатними внаслідок зловживання спиртними напоями або наркотичними речовинами, над повнолітніми дієздатними особами, які за станом здоров’я не можуть самостійно захищати  свої права і виконувати свої обов’язки;
  • вирішення згідно з чинним законодавством питання щодо грошових виплат особам, які перебувають під опікою (піклуванням);
  • скарг на дії опікунів (піклувальників);
  • вжиття заходів по захисту особистих та майнових прав осіб, які перебувають під опікою (піклуванням);
  • встановлення опіки над майном у передбачених законом випадках;
  • оформлення належних документів особи, над якою встановлюється опіка (піклування) та над її майном;
  • участі у судових засіданнях у справах про визнання осіб недієздатними (обмежено дієздатними), у справах по захисту майнових та житлових справ недієздатних (обмежено дієздатних) осіб;
  • надання висновків органу  опіки  та  піклування про доцільність  здійснення будь-яких правочинів стосовно нерухомого майна, яке належить недієздатним (обмежено дієздатним) особам;
  • використання опікунами (піклувальниками) пенсій, державної допомоги, що  одержують підопічні, прибутків від їхнього майна;
  • охорони та збереження майна, яке належить підопічним;
  • діяльності опікунів (піклувальників), перевірки їх звітів;
  • інших питань, пов’язаних із захистом прав та інтересів недієздатних  (обмежено дієздатних) осіб.

    У 2022 році було проведено 7 засідань опікунської ради, відповідно до прийнятих рішень підготовлено 19 подань про доцільність призначення опіки над недієздатними.  Прийнято участь у судових засіданнях щодо призначення опікунів над недієздатними особами, розглянуто скарги на дії опікунів, та проведена роз’яснювальна робота щодо недопущення таких дій в майбутньому. Протягом року  здійснювалося вивчення нового законодавства по опіці та піклуванню з членами ради.

Комісія про надання матеріальної допомоги жителям Бородянської селищної  територіальної громади протягом 2022 року діяла відповідно до ст. ст. З, 46, 49 Конституції України (громадяни мають право на соціальний захист, охорону здоров’я, медичну допомогу, а людина, її життя і здоров’я визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю).

Рішенням двадцять сьомої сесії Бородянської селищної ради восьмого скликання від 22.09.2022 року № 2606-27-VIII було затверджено «Програму надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Бородянської селищної територіальної громади на 2022-2025 роки (в новій редакції)», яка надає можливість отримати одноразову матеріальну допомогу мешканцям громади, які зареєстровані та постійно проживають на території Бородянської селищної територіальної громади, а також внутрішньо переміщеним особам та які потрапили в скрутні життєві обставини.

Протягом 2022 року було проведено 9 засідань комісії щодо надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Бородянської селищної територіальної громади. За цей час надано матеріальну допомогу 124 особам на загальну суму 1 187 975,50 грн., зокрема:

  • матеріальна допомога на лікування та придбання медикаментів (11 осіб);
  • матеріальна допомога на операційні втручання та післяопераційну реабілітацію (4 осіб);
  • матеріальна допомога на онкологічні операції, хіміотерапію та післяопераційну реабілітацію (10 осіб);
  • матеріальна допомога на стихійні лиха (пожежа, повінь та інше) (3 особи);
  • матеріальна допомога на дороговартісне лікування або операційне втручання ( 44 осіб);
  • грошова допомога на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалась поховати померлого (37 осіб);
  • фінансова допомога сім’ям загиблих учасників АТО/ООС (13 осіб);
  • фінансова допомога учасникам АТО/ООС (2 особи).

У зв’язку з тим, що у 2021 році був недостатній обсяг фінансового ресурсу для фінансування відповідних бюджетних призначень за «Програмою надання одноразової матеріальної допомоги мешканцям Бородянської селищної територіальної громади (в новій редакції)»,  протягом звітного року було сплачено заборгованість у сумі 211 309 грн. Мета даної програми в цілому досягнута у повному обсязі, що дало змогу забезпечити  додатковий рівень соціальної підтримки та соціальних гарантій найбільш вразливим групам населення Бородянської  територіальної громади. 

Читати також