До уваги мешканців Бородянської громади!

by Redaktor
увага важлива інформація

Згідно зі статтею 36 Житлового кодексу України, пунктом 25 «Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов і надання їм жилих приміщень в Українській РСР», затверджених постановою  РМ Української РСР і Української РРПС від 11.12.84 №470 (зі змінами) виконавчі комітети місцевих рад, підприємства, установи, організації щороку в період з 1 жовтня по 31 грудня проводять перереєстрацію громадян, котрі  перебувають на квартирному обліку, в ході якої перевіряються їх облікові дані. Виявлені зміни вносяться до облікових справ громадян і книгу обліку осіб, які перебувають у черзі на одержання житлових приміщень. Зміни з питань, що належать до компетенції виконавчого комітету місцевої ради, проводяться після прийняття рішень цими органами.

Виконавчий комітет Бородянської селищної ради Бучанського району Київської області для актуалізації даних, проводить перереєстрацію громадян, які перебувають на квартирному обліку. Нагадуємо про необхідність пройти зазначену перереєстрацію документів.

Дані, отримані від громадян в процесі перереєстрації, стануть основою для формування позачергової, першочергової та загальної квартирних черг та будуть сприяти прозорому обліку таких громадян.

Перереєстрація здійснюється на підставі наданих громадянами документів, а саме:

  1. Копія паспорта громадянина України на кожного члена сім’ї;
  2. Копія ідентифікаційного номера на кожного члена сім’ї;
  3. Довідка  про реєстрацію місця проживання особи  на кожного члена сім’ї (за формою Додаток 13 до Правил реєстрації  місця проживання);
  4. Довідки про те, чи перебувають члени сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи (у виконавчому комітеті сільської, селищної, міської ради);
  5. Копії документів, що підтверджують право громадянина та членів його сім’ї на надання пільг під час зарахування на квартирний облік відповідно до вимог чинного законодавства;
  6. Акт обстеження житлових умов;
  7. Копія свідоцтва про шлюб;
  8. Копія свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
  9. Інформаційна довідка з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно заявника та членів сім’ї;
  10. Копія договору найму (оренди) житла (за наявності);
  11. Інформаційна довідка з БТІ.

Прийом документів проводиться щодня в приміщенні центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради за  адресою:  вул. Центральна, 230а, сел. Бородянка,  (крім вихідних та святкових днів):

понеділок – четвер з 8:00 до 16:00;

п’ятниця з 8.00 до 15.00;

          Громадяни, які не поновлять документи у термін до 20.08.2024, вважатимуться такими, що не потребують поліпшення житлових умов, а отже, будуть зняті з обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Читати також