Бородянська ДПІ ГУ ДПС у Київській області інформує

by hostwx

Близько 3 тисяч безкоштовних адмінпослуг надано платникам податків Бородянської ДПІ з початку року

Однією з популярних адміністративних послуг, які надає Бородянська ДПІ ГУ ДПС у Київській області, стала, зокрема, видача картки платника податків, внесення до паспорта громадянина України (у формі книжечки) даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків. Протягом січня – листопада 2021 року було надано 1 435 такі послуги.

546 платників отримали відомості з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків.

Крім того, протягом вказаного періоду було зареєстровано 574 платники єдиного податку та надано 446 витягів з реєстру платників єдиного податку.

Також запитуваною з боку суб’єктів господарювання є послуга з реєстрації книг обліку розрахункових операцій – надано 334 такі  послуги.

З переліком адміністративних послуг та Інформаційними картками адміністративних послуг можна ознайомитися на сайті Головного управління ДПС у Київській області.

Платникам податків варто знати, що всі адміністративні та інші послуги надаються відповідно до вимог технологічних карток та нормативних документів, якими керуються фахівці Державної податкової служби. Ця інформація, а саме стандарти надання кожної послуги, є у відкритому доступі – в розділі «Адміністративні послуги» на сайті територіальних органів ДПС.

Звертаємо увагу платників Бородянської ДПІ, що для отримання адміністративних та інших послуг радимо використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема, Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).

Також Бородянська ДПІ ГУ ДПС у Київській області нагадує: до 1 вересня 2022 року в Україні триває кампанія  одноразового (спеціального) добровільного декларування – цивілізований спосіб легалізації доходів.

Електронний кабінет – це зручно!

Бородянська ДПІ Головне управління ДПС у Київській області нагадує, що значно спрощує та покращує спілкування платників податків з податковими органами використання Електронного кабінету, який надає можливість доступу до електронних сервісів. Цей сервіс сприяє покращенню відносин з платниками, завдяки йому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності.

Вхід до Електронного кабінету платники податків можуть здійснити за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний портал ДПС (tax.gov.ua).

У приватній частині Електронного кабінету платнику надано можливість:

  • відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
  • доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
  • переглянути стан розрахунків з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
  • отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
  • отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
  • надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
  • створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
  • скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.

Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян в окремий     Е-кабінет для громадян, який надає можливість:

  • доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
  • доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
  • подання декларації про майновий стан і доходи;
  • отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.

            Також наголошуємо, що все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення, коментарі фахівців та інша корисна інформація міститься на офіційних сторінках Державної податкової служби України fb.com/TaxUkraine, youtube.com/TaxUkraine та t.me/tax_gov_ua. Підписуйтеся та отримуйте інформацію з першоджерела. Дистанційна співпраця заощадить час і упередить виникнення небажаних наслідків для здоров‘я. Будьмо свідомими і відповідальними!

Бородянська ДПІ ГУ ДПС у Київській області

Читати також