Є питання – чат-бот вже має відповідь: ДТЕК Київські регіональні електромережі запустив новий сервіс

by Redaktor
News image 1200 1634632402149

ДТЕК Київські регіональні електромережі пропонує клієнтам новий сервіс у чат-боті у Viber і Telegram. Це цифровий помічник, що працює цілодобово та допомагає за лічені хвилини знайти відповіді на найпоширеніші питання — від передачі показів до укладання договору.

Сервіс «Що, як і чому?» — це цифровий помічник, розроблений на основі реальних звернень клієнтів до енергокомпанії. Він просто і зрозуміло пояснює, як діяти в типових ситуаціях взаємодії з ДТЕК Київські регіональні електромережі.

У новому сервісі можна дізнатися про те:

  • як і коли передавати покази лічильника;
  • що таке лічильник День-Ніч і як з ним економити на платіжках;
  • які послуги щодо лічильників безкоштовні, а за що доведеться заплатити;
  • що робити при зникненні світла чи проблемах із напругою;
  • як укласти або переукласти договір на розподіл електроенергії;
  • як діяти у випадку відключення через заборгованість за світло;
  • інші практичні поради.

Сервіс працює 24/7 і не потребує підключення оператора енергокомпанії. Завдяки зручній навігації ви можете швидко знайти відповіді на найбільш хвилюючі запитання.

Для цього слідуйте простим крокам:

  1. У пошуку месенджера Viber або Telegram введіть «ДТЕК Київські регіональні електромережі».
  2. Підпишіться, поділившись номером телефону.
  3. Додайте номер свого особового рахунка (знайти його можна в додатках до договору на розподіл з ДТЕК Київські регіональні електромережі).
  4. Оберіть у меню опцію «Що, як і чому?» — і отримуйте відповіді миттєво.

Читати також