З 30 січня по 3 лютого триває період передачі показів лічильника електроенергії до ДТЕК Київські регіональні електромережі. Ділитися даними приладу потрібно, щоб енергокомпанія змогла розрахувати фактичний обсяг електроспоживання. В іншому випадку він буде визначений за середньодобовим споживанням. Але що зробити, аби не сплачувати за неспожиту електроенергію, якщо ви давно не живете в помешканні?
Оператор системи розподілу після 3-го числа має передати постачальнику обсяг споживання електроенергії кожного клієнта за попередній місяць для формування платіжки за світло. Обсяг розраховується на основі показів лічильника, які клієнт передає ОСР у два останніх дні місяця і перші три дні наступного. Якщо енергокомпанія не отримує цих даних, то за законом має розраховувати обсяг за середньодобовим споживанням аналогічного періоду минулого року.
Розрахунок по середньодобовому може відрізнятися від фактично спожитого. Особливо, коли ви більше не проживаєте у помешканні. Це може призвести до розбіжностей у нарахуванні та штучної заборгованості. А в разі несплати рахунків постачальнику ми будемо вимушені спочатку відключити електропостачання, а через 180 днів – від’єднати помешкання від мережі. Щоб уникнути такої ситуації, радимо обрати один із двох варіантів.
Перший та найзручніший: регулярно передавайте ДТЕК Київські регіональні електромережі покази у визначений термін, обравши будь-який із способів нижче:
• чат-бот у Viber та Telegram;
• веб-форма на сайті без додаткової реєстрації.
Другий: зверніться до ДТЕК Київські регіональні електромережі для тимчасового припинення електропостачання.
• Для цього подайте відповідну заявку на нашому сайті. Проте і послуга з тимчасового відключення, і послуга з відновлення електропостачання є платними.
Фахівці ДТЕК Київські регіональні електромережі роблять усе, щоб ви мали змогу отримати всі наші послуги та сервіси 24/7 з будь-якого куточку України чи світу.