• Головна
  • Про громаду
    • Звернення голови
    • Загальна інформація
    • Символіка селища
    • Історична довідка
    • Карта Бородянської ОТГ
    • Міста-партнери
  • Влада
    • Селищний голова
    • Селищна рада
    • Документи селищної ради
    • Державні закупівлі
    • Виконавчий комітет
    • Послуги селищної ради
    • Контакти
  • Жителям
    • Довідник служб та установ
    • Таксі
    • Тарифи
    • Перейменування вулиць
    • Освіта
      • Відділ освіти Бородянської селищної ради
    • Спорт
    • Культура
    • Медицина
      • Бородянська центральна районна лікарня
  • Дозвілля
    • Давнина Бородянщини
    • Мандрівникам
    • Музеї
    • Свята
  • Е-петиції
  • Вакансії
    • Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади головного спеціаліста відділу містобудування та архітектури.
    • Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади начальника бюджетного відділу фінансового управління Бородянської селищної ради.
    • Оголошується конкурс на заміщення вакантної посади провідного спеціаліста служби (відділу) у справах дітей.
    • Перелік питань до іспиту
    • Порядок проведення конкурсу
    • Порядок проведення іспиту
04 Лип2017

Відкрита вакансія землевпорядника

Липень 4, 2017. Опубліковано: User User. Розміщено у Вакансії

f2-2

ОГОЛОШУЄТЬСЯ     КОНКУРС

 Відповідно до статті 10 Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування“  Бородянська селищна рада повідомляє про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади   спеціаліста – землевпорядника  І категорії виконавчого апарату Бородянської селищної ради.  

Основні кваліфікаційні вимоги до кандидатів:

Громадянство України, повна вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра, магістра, спеціаліста за напрямком підготовки “Геодезія, картографія та землевпорядкування”, спеціальністю “землевпорядкування та кадастр”, “землевпорядкування” або іншою близькою до “землевпорядкування” спеціальністю.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді спеціаліста І чи ІІ категорії не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 2 років.

Повинен знати і уміти застосовувати норми чинного земельного законодавства та основні нормативно-правові акти, що регулюють земельні відносини, порядок  ведення документації з використанням сучасних інформаційних технологій. Досконале знання державної мови, спеціальних комп’ютерних програм та відповідного програмного забезпечення.

Згідно з чинним порядком щодо заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування, конкурсанти складають у письмовій формі іспити  на знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», а також законодавства в сфері звернень громадян.

 

Термін подання документів –  30 календарних днів з дня опублікування.

   

Для участі в конкурсі необхідно подати наступні  документи:

1) письмову заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;

2) письмову заяву, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

3) заповнену особову картку (форма  П-2 ДС) з відповідними додатками;

4) дві фотокартки розміром 4 х 6 см;

5) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння наукового ступеня або вченого звання;

6) повідомлення про подання електронної декларації про   майно,   доходи,  витрати  і  зобов’язання фінансового  характеру  за  2016   за  формою, передбаченою  Законом  України  “Про запобігання  корупції” (заповнення відповідної форми на офіційному веб-сайті Національного агентства з  питань запобігання корупції з  використанням відповідних програмних засобів) та її роздруковану копію;

7) копію  першої, другої сторінок паспорта громадянина України, засвідчену кадровою службою за місцем роботи, або разом з оригіналом документа;

8)  копію військового   квитка   (для   військовослужбовців   або військовозобов’язаних).

9) письмову згоду на збір та обробку персональних даних.  

Бородянський селищний голова                                               О.В.Сахарук

Версія для слабозорих

Регуляторна політика

  • Планування регуляторної діяльності
  • Оприлюднення проектів регуляторних актів
  • Відстеження результативності
  • Відомості про здійснення регуляторної діяльності
  • Прийняті регуляторні акти

Економічний розвиток

  • Економічний розвиток
  • Стратегія розвитку Бородянської ОТГ
  • Інвестиції

ОСТАННІ НОВИНИ

  • Покладання квітів до Дня Соборності України Січень 26, 2021
  • До уваги громадян! Січень 22, 2021
  • Бородянку відвідала знімальна група Міжнародного товариства польських підприємців в Україні Січень 22, 2021
  • З Днем Соборності України! Січень 22, 2021
  • єМалятко – комплексна послуга для батьків новонароджених. За однією заявою, поданою онлайн, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 9-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини. Січень 20, 2021

Авторизація

Login

© 2016. Сайт Бородянської селищної ради. При використанні матеріалів, посилання на сайт обов’язкове

Логін

Forgotten Password?

Lost your password?
| Back to Login