Перелік відкритих даних

by Redaktor

Перелік відповідальних осіб за забезпечення доступу до публічної інформації та оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних у Бородянській селищній раді

  1. Визначити у Бородянській селищній раді відповідальними:
  • за реєстрацію запитів на інформацію, а також надання консультацій під час подання інформаційного запиту в усному або паперовому вигляді, на електрону адресу Бородянської селищної ради – Сектор забезпечення доступу до публічної інформації Бородянської селищної ради;
  • за контроль за задоволенням запиту на інформацію – Сектор забезпечення доступу до публічної інформації Бородянської селищної ради;
  • за безпосереднє опрацювання, надання інформації та підготовку відповіді на запит – керівників відповідних структурних підрозділів виконавчого комітету Бородянської селищної ради;
  • за розміщення публічної інформації на офіційному веб-сайті Бородянської селищної – Відділ інформаційного забезпечення, організаційної роботи та внутрішньої політики Бородянської селищної ради.
  1. Визначити керівників – розпорядників публічної інформації відповідальними за організацію доступу до публічної інформації, що перебуває у їх володінні.
  2. Визначити відповідальними за підготовку для оприлюднення публічної інформації у формі відкритих даних:
1. Перелік об’єктів комунальної власності Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
2. Звіти про виконання фінансових планів комунальних підприємств Фінансове управління
3. Титульні списки на проведення капітального та поточного ремонту, будівництва, реконструкції та благоустрою Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва
4. Інформація про рекламні засоби (дані про місце розміщення рекламного засобу, його вид і розміри, найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номер телефону розміщувача реклами, адреса електронної пошти, дата видачі дозволу та строк його дії, номер і дата укладення договору, якщо місце розміщення рекламного засобу належить до комунальної власності) Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства

КО БСР «Благоустрій- Бородянка»

5. Перелік інвестиційних договорів, додатків, додаткових угод та інших матеріалів до них, умов, у тому числі посилань на оприлюднені ресурси в Інтернеті Відділ міжнародної співпраці, грантової роботи та інвестицій
6. Дані про об’єкти та засоби торгівлі (пересувної, сезонної тощо) Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій-

Бородянка»

7. Відомості про ярмарки (строк проведення, місце, кількість та вартість місць), організаторів ярмарків, договори, укладені з організаторами таких ярмарків Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
8. Відомості про залучення, розрахунок розміру і використання коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
9. Відомості про транспортні засоби, які обслуговують пасажирські автобусні, тролейбусні та трамвайні маршрути перевезення (кількість транспортних засобів на кожному маршруті, марка, модель, державний номер, пасажиромісткість) Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
10. Дані про місце розміщення зупинок міського електричного та автомобільного транспорту Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
11. Відомості про лікарські засоби/препарати, придбані за бюджетні кошти, відомості про розподілення таких ліків між закладами охорони здоров’я та їх залишки в кожному з них КНП БСР «Бородянська ЦРЛ»

КНП БСР «Бородянський

ЦПМСД»

12. Поіменні результати голосування депутатів на пленарних засіданнях органу місцевого

самоврядування

Відділ забезпечення діяльності ради (секретаріат ради)
13. Дані про депутатів місцевих рад, у тому числі контактну інформацію та графік прийому Відділ забезпечення діяльності ради (секретаріат ради)
14. Дані про зелені насадження, що підлягають видаленню, відповідно до виданих актів обстеження зелених насаджень Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
15. Дані про доступність будівель для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
16. Дані про надходження звернень на телефонні “гарячі лінії”, в аварійно- диспетчерські служби, телефонні центри тощо Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»

КП БСР «Бородянкатеплопотачання»

17. Дані про електронні петиції, у тому числі осіб, що їх підписали, та результати розгляду Відділ з питань діловодства, контролю та роботи зі зверненням громадян
18. Дані громадського бюджету, бюджету участі тощо, у тому числі про проекти, результати голосування, реалізацію підтриманих проектів Відділ забезпечення діяльності ради (секретаріат ради)
19. Дані про паркування, у тому числі розміщення майданчиків, їх операторів, обладнання та функціонування Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
20. Адресний реєстр Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
21. Дані про надані адміністративні послуги Управління – центр надання адміністративних послуг
22. Дані про видані будівельні паспорти Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва
23. Дані про медичне обладнання комунальних закладів охорони здоров’я КНП БСР «Бородянська ЦРЛ»

КНП БСР «Бородянський ЦПМСД»

24. Дані про розміщення спецтехніки, що використовується для надання комунальних послуг, благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
25. Дані про черги дітей у дошкільні навчальні заклади Відділ міжнародної співпраці, грантової роботи та інвестицій
26. Території обслуговування загальноосвітніх навчальних закладів Відділ міжнародної співпраці, грантової роботи та інвестицій
27. Дані містобудівного кадастру, у тому числі геопросторові дані Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва

КО БСР «Благоустрій-

Бородянка»

28. Дані про видані дозволи на порушення об’єктів благоустрою Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
29. Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
30. Дані про споживання комунальних послуг (електрична енергія, теплова енергія, природний газ, тверде паливо, рідке паливо холодна та гаряча вода із зазначенням частки відновлюваних джерел енергії) комунальними підприємствами, установами та організаціями Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
31. Надходження і використання благодійної допомоги Управління економіки, бухгалтерського обліку та звітності
32. Планові та фактичні показники сплати за договорами оренди комунальної власності, розміщення тимчасових споруд, розміщення рекламних засобів Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
33. Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду чи умови іншого користування) до закінчення строку, встановленого пунктом 6 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна” Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
34. Перелік об’єктів комунальної власності, які можуть бути передані в оренду (до дати, визначеної підпунктом 1 пункту 1 розділу “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про оренду державного та комунального майна”) Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
35. Схеми планування території областей, схеми планування території районів, генеральні плани населених пунктів, плани зонування території, детальні плани території, містобудівна документація територіальних громад, їх проекти (відповідно до повноважень) Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва
36. Дані про місцезнаходження міського електричного та пасажирського автомобільного транспорту в режимі реального часу, у тому числі короткострокові зміни в русі транспорту та час прибуття транспорту на зупинки в режимі реального часу Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
37. Дані про розміщення громадських вбиралень комунальної власності Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
38. Перелік перевізників, що надають транспортні послуги з перевезення пасажирів міським електричним та автомобільним транспортом, у тому числі маршрути перевезень Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
39. Розклад руху міського електричного та автомобільного транспорту Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
40. Перелік земельних ділянок комунальної власності, що пропонуються для передачі у власність громадян та юридичних осіб або для надання у користування Земельний відділ
41. Перелік орендарів, з якими укладено договори оренди землі комунальної власності Земельний відділ
42. Дані щодо ремонту автомобільних доріг місцевого значення Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
43. Реєстр містобудівних умов та обмежень Відділ містобудування, архітектури та капітального будівництва
44. Дані про тарифи на комунальні послуги, які затверджуються органом місцевого самоврядування Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
45. Перелік цільових місцевих програм, змін до цільових місцевих програм та звітів про виконання цільових місцевих програм Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
46. Перелік заяв щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами Управління-центр надання адміністративних послуг
47. Дані про розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
48. Дані про місцезнаходження комунальних контейнерів (за категоріями), контейнерних майданчиків, місць прийому небезпечних відходів, вторинної сировини Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
49. Дані про місцезнаходження комунальних об’єктів управління відходами, їх площі та

обсяги надходжень

Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
50. Дані про вилов, стерилізацію та ідентифікацію безпритульних тварин КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
51. Дані про дитячі, спортивні та інші майданчики для дозвілля та відпочинку, що перебувають у комунальній власності Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства Відділ молоді та спорту
52. Дані про накладені штрафи за порушення правил паркування транспортних засобів Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
53. Дані про місцезнаходження зон для вигулу домашніх тварин Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
54. Дані щодо місцезнаходження камер відеоспостереження, що перебувають у комунальній власності Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства КО БСР «Благоустрій- Бородянка»
55. Дані про розташування захисних споруд цивільного захисту комунальної власності Відділ з питань оборонної та мобілізаційної роботи, цивільного захисту та надзвичайних ситуацій
56. Дані про місцезнаходження зарядних станцій для електричного транспорту Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
57. Дані про експлуатаційні характеристики будівель комунальних підприємств, установ

(закладів) та організацій, в яких впроваджено системи енергетичного менеджменту.

Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства
58. Дані про облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов (квартирний облік) Управління інфраструктурного розвитку та житлово- комунального господарства

______________________________________