• Головна
  • Про громаду
    • Загальна інформація
    • Символіка селища
    • Історична довідка
    • Карта Бородянської ОТГ
    • Міста-партнери
  • Влада
    • Селищна рада
    • Документи селищної ради
    • Державні закупівлі
    • Виконавчий комітет
    • Графіки прийому громадян
    • Е-петиції
  • Жителям громади
    • Довідник служб та установ
    • Оренда майна
    • Тарифи
    • Перейменування вулиць
    • Освіта
      • Відділ освіти Бородянської селищної ради
    • Спорт
    • Культура
    • Медицина
      • Бородянська центральна районна лікарня
    • Таксі
  • Дозвілля
    • Давнина Бородянщини
    • Мандрівникам
    • Музеї
    • Свята
  • Вакансії
    • Порядок проведення конкурсу
    • Порядок проведення іспиту
    • Перелік питань до іспиту
  • ЦНАП
  • Контакти
11 Січ2023

Надання  адміністративних послуг  Бородянською ДПІ

Січень 11, 2023. Опубліковано: Адміністратор. Розміщено у Новини

Впродовж січня-лютого 2022 р. та вересня-грудня 2022 року фахівцями Бородянської ДПІ ГУ ДПС у Київській області громадянам та представникам бізнесу надано 1573 адміністративних послуг, із них 594 в електронній формі.

Найактуальнішими запитами серед відвідувачів Бородянської ДПІ у цей період стали:

 – отримання реєстраційного номеру облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків (677)

– отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків про суми та джерела виплачених доходів та утриманих податків (90)

– реєстрація реєстратора обліку розрахункових операцій (120)

Також зареєстровано 229 платників єдиного податку та надано 217 витягів з реєстру платників єдиного податку, зареєстровано 35  розрахункових книжок, зареєстровано 13 платників податку на додану вартість, надано 28 витягів з реєстру платників податку на додану вартість, зареєстровано 150 книг обліку розрахункових операцій.

Платникам податків варто знати, що всі адміністративні та інші послуги надаються відповідно до вимог технологічних карток та нормативних документів, якими керуються фахівці Державної податкової служби. Ця інформація, а саме стандарти надання кожної послуги, є у відкритому доступі – в розділі «Адміністративні послуги» на сайті територіальних органів ДПС.

Також звертаємо увагу, що для отримання адміністративних та інших послуг радимо використовувати електронні сервіси ДПС, зокрема, Електронний кабінет платника податків (cabinet.tax.gov.ua).

Та наголошуємо, що все про сервіси податкової, анонси, роз’яснення, коментарі фахівців та інша корисна інформація міститься на офіційних сторінках Державної податкової служби України fb.com/TaxUkraine, youtube.com/TaxUkraine та t.me/tax_gov_ua. Підписуйтеся та отримуйте інформацію з першоджерела. Дистанційна співпраця заощадить час і упередить виникнення небажаних наслідків для здоров‘я. Будьмо свідомими і відповідальними!

Цивільний захист

Версія сайту для слабозорих

Регуляторна політика

  • Планування регуляторної діяльності
  • Оприлюднення проєктів регуляторних актів
  • Відстеження результативності
  • Відомості про здійснення регуляторної діяльності
  • Прийняті регуляторні акти

Економічний розвиток

  • Економічний розвиток
  • Стратегія розвитку Бородянської ОТГ
  • Інвестиції

Останні новини

  • 29 січня – День пам’яті Героїв Крут Січень 29, 2023
  • До уваги депутатів! Січень 27, 2023
  • Звіт про роботу відділу по роботі з персоналом Бородянської селищної ради за 2022 рік Січень 27, 2023
  • Він був справжнім патріотом України Січень 27, 2023
  • До уваги громадян! Січень 27, 2023

© 2022. Сайт Бородянської селищної ради. При використанні матеріалів, посилання на сайт обов’язкове

Powered by Warp Theme Framework
forex sirketleri onwin kacak bahis kacak iddaa siteleri canli casino canli rulet siteleri rulet siteleri