• Головна
  • Про громаду
    • Загальна інформація
    • Символіка селища
    • Історична довідка
    • Карта Бородянської ОТГ
    • Міста-партнери
  • Влада
    • Селищна рада
    • Документи селищної ради
    • Державні закупівлі
    • Виконавчий комітет
    • Графіки прийому громадян
    • Е-петиції
  • Жителям громади
    • Довідник служб та установ
    • Оренда майна
    • Тарифи
    • Перейменування вулиць
    • Освіта
      • Відділ освіти Бородянської селищної ради
    • Спорт
    • Культура
    • Медицина
      • Бородянська центральна районна лікарня
    • Таксі
  • Дозвілля
    • Давнина Бородянщини
    • Мандрівникам
    • Музеї
    • Свята
  • Вакансії
    • Порядок проведення конкурсу
    • Порядок проведення іспиту
    • Перелік питань до іспиту
  • ЦНАП
  • Контакти
08 Вер2022

Інформує Бородянська ДПІ

Вересень 8, 2022. Опубліковано: Dmytro Sviatchenko. Розміщено у Новини

До уваги платників!

Затверджено та зареєстровано у Міністерстві юстиції України Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у підпункті 69.1 пункту 69 підрозділу 10 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, та переліків документів на підтвердження

Бородянська ДПІ наголошує, що наказом Міністерства фінансів України від 29.07.2022 № 225 затверджено Порядок підтвердження можливості чи неможливості виконання платником податків обов’язків, визначених у пп. 69.1 п. 69 підрозділу 10 розділу XX “Перехідні положення” Податкового кодексу України (далі – Порядок), який зареєстрований у Міністерстві України 25 серпня 2022 року за № 967/38303. Зазначений наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Наказ буде опубліковано     6 вересня 2022 року.

Вказаний Порядок визначає процедуру підтвердження платниками податків можливості чи неможливості до припинення або скасування воєнного стану на території України своєчасного виконання податкового обов’язку щодо дотримання термінів сплати податків та зборів, подання звітності, у т. ч. звітності, передбаченої п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України (далі – Кодекс), реєстрації у відповідних реєстрах податкових або акцизних накладних, розрахунків коригування, подання електронних документів, що містять дані про фактичні залишки пального та обсяг обігу пального або спирту етилового тощо.

Дія цього Порядку поширюється на платників податків – фізичних осіб –резидентів України, зокрема, самозайнятих осіб, юридичних осіб (резидентів і нерезидентів України) та їх відокремлені підрозділи, які мають, одержують (передають) об’єкти оподаткування або провадять діяльність (операції), що є об’єктом оподаткування, та на яких покладено обов’язок зі сплати податків та зборів, подання звітності, виконання інших обов’язків, передбачених Кодексом або іншим законодавством, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи.

Окремими додатками до Порядку передбачено:

Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків – юридичної особи, зокрема, щодо своєї філії, представництва, відокремленого чи іншого структурного підрозділу, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;

Перелік документів, що підтверджують неможливість платника податків – фізичної особи, зокрема самозайнятої особи, своєчасно виконати свій податковий обов’язок, у тому числі обов’язок податкового агента;

Рішення/попереднє рішення щодо можливості чи неможливості своєчасного виконання платником податків свого податкового обов’язку.

Заяву та підтверджуючі документи платнику слід подати до 30 вересня.

Контролюючий орган розглядає подану заяву та документи впродовж 20 календарних днів за днем їх отримання та приймає відповідне рішення. Якщо підтверджуючих документів недостатньо – контролюючий орган направляє платнику попереднє рішення з пропозицією надати протягом 10 календарних днів конкретні додаткові документи на підтвердження зазначених у заяві підстав.

Рішення/попереднє рішення направляється платнику податків у порядку, встановленому статтею 42 глави 1 розділу ІІ Кодексу.

Рішення контролюючого органу може бути оскаржене відповідно до Кодексу в адміністративному чи судовому порядку.

 

Цивільний захист

Версія сайту для слабозорих

Регуляторна політика

  • Планування регуляторної діяльності
  • Оприлюднення проєктів регуляторних актів
  • Відстеження результативності
  • Відомості про здійснення регуляторної діяльності
  • Прийняті регуляторні акти

Економічний розвиток

  • Економічний розвиток
  • Стратегія розвитку Бородянської ОТГ
  • Інвестиції

Останні новини

  • Опитування в рамках проєкту «Школа сімейного фермерства для ветеранів і ветеранок війни» Січень 31, 2023
  • Звіт про роботу архівного сектору за 2022 рік Січень 31, 2023
  • Звіт відділу культури, молоді та спорту за 2022 рік Січень 31, 2023
  • Звіт про роботу Центру надання адміністративних послуг Бородянської селищної ради за 2022 рік Січень 31, 2023
  • Звіт про роботу головного спеціаліста з питань цивільного захисту та надзвичайних ситуацій Бородянської селищної ради за 2022 рік Січень 31, 2023

© 2022. Сайт Бородянської селищної ради. При використанні матеріалів, посилання на сайт обов’язкове

Powered by Warp Theme Framework
forex sirketleri onwin kacak bahis kacak iddaa siteleri canli casino canli rulet siteleri rulet siteleri